Hejo wszystkim, zeby wam wynagrodzic moją tak długą nieobecnosć dodaję teraz posty dosyc często :)) Mam nadzieję, że lubicie je czytać, jesli tak to czytajcie dalej a jeśli nie, to nikt Ci nie każe tego czytać :))
-------------------------------------
A teraz do tematu. Od ostatniego czasu mam kolejną siostrę. Tak stwierdziłyśmy razem z Ewcią moją.
Ja i Ecia znamy się od przełomu lipca i sierpnia zeszłorocznych wakacji. Poznałyśmy się dzięki Oli za co baaardzo jestem jej wdzięczna. Niestety, Ewa mieszka w Warszawie i nie mogłyśmy się jeszcze zobaczyć. Kochamy się naprawdę bardzo mocno, wiem że w każdej sytuacji mogę na nią liczyć, a ona wie, ze może liczyc na mnie. Choć nie widziałyśmy się jeszcze, jestesmy dla siebie jak siostry. Jest cudowna, piękna, śliczna, kochana, zajebista, chudziutka (naprawde aż zaaaa baardzoo.-. Zdj. 2 ) godna zaufania i miana mojej siostrzyczki hahaha <33 Ona jak również i ja jest z RODZINY SZYMAŃSKICH #PSZ <3 uwielbia sobie Justina <3 i jest bhwuoejoehiehnd no właśnie taka. Ma tak bardzo słodki głosiiik *o*. Ma młodszą siostrę Asię która jest równie śliczna co Ewunia *.* i powiedziała mi, że mnie kocha i chce mnie przytulic ;3. Ewcia, to taki głupek jest hihi XD Mam z nia tyle śmiesznych wspomnień jejuuu ^^ np.
#1
*dzwon do mnie Ewcia*
-Hej Klauduś, mam pytanie..
-Hej hej , no dawaj.
-Czy mogę ugryźć Psulsssa ?
#2
*rozmowa z Ewcią przez skajpaja*
-Ej Ewcia!!
-Coo?
-pokażę Ci mój dom !!
-okeej !!
*Klaudia wstaje, bierze laptopa, chodzi po domu prezentując go. Wchodzi sobie do kuchni i zaczyna się kręcić w kółko*
-Hahahahahahahhahahahahahahahahahhahahaha jeeeju ale się fajnie kręce !!
-hahaha Klaudia ty naprawdę jesteś głupia !
- hahahaha a pacz to jest mój sufit!!
*Klaudia mówiąc to upada na ziemię i pokazuje sufit*
-Hahahahahahahhhahaha masz śliczny sufit !!
#3
*kolejna rozmowa przez skajpaja*
-ej Ewcia..
-czoo?
-głodna jestem.
-to idź coś zjedz !
-oki, czekaj.
*Klaudia idzie do kuchni i bierze sos boloński (nie wiem jak sie to pisze :c) *
-oki jestem już !
-ej co ty tam jesz ?!
*Klaudia pokazując co je wylała cały sos na klawiaturę laptopa*
-hahahahahahahahahahahahahaahhaahahahaha jaka idiotka
- kurde, kurde kurde !
- hahahaaaahahahaaahahahahahahhaha
-Ty sie nie smiej !
-hahahahahahahahahaahah
-EJJJ !! KOMPUTER SIE ZACIĄŁ !!
-To pewnie przez ten sos !
*Klaudia wyciera sos z klawiatury*
-okej już chyba wytarte
-hahahaa ale jesteś głupia
*Klaudia pisze coś na klawiaturze*
-Ej!! Sos z tego wypływa!!!!
-HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
NO TO SĄ NIEKTÓRE Z NASZYCH BAAARDZO CIEKAWYCH PRZEŻYC HAHAHAHA KOCHANA MOJA IDIOTECZKA <3
KOCHAM CIĘ TAK MEEEGA BARDZO MOCNO SKARBIE, DZIĘKUJĘ CI ŻE JESTEŚ <3 :") CZEKAMY DO WAKACJI BO W TEDY SIĘ SPOTYKAMYY NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ <3
------------------------------------
Na zdj. Ewcia <3 ostatnie 2 ja z Moim słodziaczkiem *-*
Ps. Nie zabijaj mnie za to, że je wstawiłam <333 ;*